Biznes

Nowoczesność z myślą o kliencie – Oddział 2 PKO Banku Polskiego w Stargardzie po modernizacji

Po gruntownej modernizacji ponownie otworzył swoje drzwi dla klientów Oddział 2 PKO Banku Polskiego przy ul. Czarnieckiego 9 w Stargardzie.

Zmiany, jakie zaszły w placówce, to nie tylko nowe wnętrza, ale przede wszystkim podniesienie komfortu obsługi i warunków pracy zespołu. Zmodernizowany oddział to przykład tego, jak nowoczesność może iść w parze z funkcjonalnością oraz przyjazną atmosferą.

Bardzo się cieszę, że nasz oddział zyskał nową, przyjazną przestrzeń, która służy zarówno klientom, jak i pracownikom. Zależało nam, aby było to miejsce nowoczesne, funkcjonalne, ale też ciepłe i otwarte – i myślę, że udało się to osiągnąć. Słyszymy wiele pozytywnych opinii od klientów, którzy doceniają komfort obsługi, dostępność nowych udogodnień czy całodobowy bankomat. Również nasz zespół z entuzjazmem przyjął zmiany – nowa przestrzeń sprzyja efektywnej i przyjaznej pracy. To dla nas wszystkich duży krok naprzódpodkreśla Iwona Rak, dyrektor Oddziału 2 PKO Banku Polskiego w Stargardzie.

Co się zmieniło?

Na klientów czekają 3 nowoczesne stanowiska obsługi, a każda wizyta odbywa się w przestrzeni zaprojektowanej z dbałością o detale. Ciepła, przyjazna atmosfera to zasługa m.in. fototapety, która ociepla przestrzeń i dodaje jej lokalnego charakteru.

Z myślą o rodzinach z dziećmi utworzono interaktywny kącik dla najmłodszych, co z pewnością ułatwi rodzicom załatwienie spraw bankowych. Osoby poszukujące większej dyskrecji mają do dyspozycji wydzielony pokój spotkań.

Wyraźnie poprawiono także dostępność usług. Jeden z dwóch bankomatów został przeniesiony do witryny oddziału – dzięki temu klienci mogą z niego korzystać przez całą dobę. Placówka jest przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Za obsługę klientów indywidualnych odpowiada pięcioosobowy zespół. Jak podkreślają przedstawiciele banku, są to osoby doskonale znające produkty i usługi PKO Banku Polskiego oraz potrzeby mieszkańców Stargardu. Zespół stawia na długofalowe relacje z klientami – tak, by oddział był nie tylko miejscem codziennych operacji finansowych, ale przede wszystkim punktem kompleksowej obsługi i doradztwa.

Cyfrowo i bezpiecznie

Jednym z ważnych celów działania placówki jest wspieranie mieszkańców w zdobywaniu kompetencji cyfrowych i zachęcanie do korzystania z nowoczesnych kanałów obsługi, takich jak bankowość internetowa czy mobilna. W ten sposób oddział nie tylko odpowiada na potrzeby rynku, ale także aktywnie je kształtuje.

Pracownicy banku zwracają szczególną uwagę na edukowanie i informowanie klientów o zasadach bezpiecznego bankowania oraz o zagrożeniach płynących z internetu, czy od telefonicznych oszustów, dbając by dane i finanse klientów były jak najlepiej chronione. Przypominają też klientom o możliwości zweryfikowania w aplikacji mobilnej IKO, czy kontaktuje się z nimi rzeczywisty pracownik banku, a nie podszywający się pod niego oszust. W praktyce wygląda to tak, że klienci, którzy korzystają z IKO mogą podczas rozmowy z pracownikiem banku powiedzieć, że chcą sprawdzić jego tożsamość w aplikacji bankowej. Po chwili otrzymają powiadomienie push (komunikat) w aplikacji z jego danymi (imię i nazwisko, stanowisko, adres oddziału). Wystarczy porównać  te dane z informacjami uzyskanymi od dzwoniącego pracownika. Jeżeli dane są poprawne, wystarczy potwierdzić je w aplikacji PIN-em do IKO i można bezpiecznie kontynuować rozmowę.

Doradcy ostrzegają też klientów by „zapaliła im się czerwona lampka”, gdy po drugiej stronie słuchawki usłyszą prośbę o przekazanie pieniędzy nieznanym osobom oraz by pamiętali, że pracownik banku nigdy nie poprosi o dane logowania do bankowości, kody BLIK czy pełne dane karty płatniczej. Nie będzie też skłaniał do zainstalowania nieznanej aplikacji. Pracownik banku nigdy też nie poprosi o przelanie pieniędzy na nieznane konto. Nie zażąda wskazania pełnych danych osobowych przy zwykłej weryfikacji tożsamości klienta.

Artykuł sponsorowany 

Zostaw komentarz

Może Ci się spodobać

Biznes

Na os. Pyrzyckim budują minigalerię

Na działce u zbiegu ulic Broniewskiego i Armii Krajowej w Stargardzie powstaje nowy obiekt handlowy.  Inwestorem przedsięwzięcia i wykonawcą jest
Biznes

Dni Hanzy – szansą dla przedsiębiorców

Przedsiębiorcy skupieni w Stargardzkiej Izbie Gospodarczej spotkali się dziś z organizatorkami 46. Międzynarodowego Zjazdu Hanzy. Stargard będzie gospodarzem Dni Hanzy